09131130224

مشاوره رایگان
ایران اصفهان بازار بزرگ طبقه اول سرای پوستی

فاستونی شرکت ایران ناز اصفهان

فاستونی شرکت ایران ناز اصفهان

فاستونی شرکت ایران ناز اصفهان

فاستونی شرکت ایران ناز اصفهان از پیشگامان تولید پارچه فاستونی در کشور می‌باشد.

پارچه فاستونی نوعی پارچه است که از دیرباز جهت تولید لباس رسمی خانم‌ها و آقایان مورد استفاده قرار گرفته است و از پارچه‌های با کیفیت و سطح بالا در بازار پارچه محسوب می‌شود.

پارچه‌های فاستونی شرکت ایران ناز اصفهان

تنوع بسیار زیادی دارد و متناسب با هر فصل کالیته‌های مختلفی دارد.

09131130224

09131130224

پارچه فاستونی جودون
پارچه فاستونی جودون
پارچه فاستونی جودون کش فاستونی شرکت ایران ناز اصفهان
پارچه فاستونی جودون کش
فاستونی شرکت ایران ناز اصفهان

انواع فاستونی شرکت ایران ناز اصفهان

فاستونی میله ای کش ایران ناز

فاستونی جودون ایران ناز

فاستونی سابله ایران ناز

فاستونی کتان ایران ناز

فاستونی جناغی ایران ناز

وزن و ضخامت پارچه‌ها متناسب با فصول سرد و گرم متفاوت و با ظرافت نخ و تراکم پارچه تعیین می‌شود. کیفیت نخ مورد استفاده نیز از عواملی است که در کیفیت پارچه فاستونی اهمیت بسزایی دارد.

درصد پشم موجود در نخ فاستونی با توجه به نیاز بازار و مشتری تعیین می‌شود. پارچه  فاستونی صددرصد پشم پارچه گران قیمتی است، از این رو این نوع پارچه تنها با سفارش‌های از پیش تعیین تولید و به مشتری عرضه می‌شود. رایج‌ترین نوع پارچه فاستونی ترکیبی از ۴۵ درصد پشم و ۵۵ درصد پلی‌استر است و مابقی فاستونی‌ها

با درصدهای کم‌تر تولید و عرضه می شود. سه نوع ترکیب رایج پشم و پلی‌استر در پارچه‌های فاستونی ، با ۴۵ درصد، ۲۰ درصد و ۱۰ درصد پشم است، که عمده تولیدات فاستونی مقدم پارچه‌های ۴۵-۵۵ می‌باشد. همچنین امکان تولید پارچه فاستونی با طرح‌های سفارشی برای سازمان‌ها و ارگان‌ها نیز فراهم می‌باشد.

• انواع پارچه‌های فاستونی گاباردین، فلانل، فیلافیل و مطرح با ترکیبات مختلف پشم، پلی استر و ویسکوز
• انواع پارچه‌های پالتوئی
• انواع پتوهای مسافرتی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف


گاباردین

پارچه‌های فاستونی ساده و یا اصطلاحاً گاباردین کارخانجات مقدم، پارچه‌هایی با طرح کجراه و تک رنگ هستند. این نوع پارچه که بیشتر تحت عنوان کالیته‌های ۳۲۶۰ و ۳۱۶۰ تولید می‌شوند، جهت استفاده روزمره و چهار فصل خصوصا برای دوخت کت‌و‌شلوار و نیز مانتو‌و‌شلوار کاملا مناسب هستند. این نوع پارچه‌ها پیشنهاد مناسبی برای تولید لباس فرم ادارات، سازمان‌ها و مراکز نظامی نیز می‌باشد. همچنین پارچه گاباردین با ترکیبات مختلفی از پشم، پلی استر و ویسکوز تولید و عرضه می‌شوند.

فلانل
پارچه فاستونی فلانل، نوعی پارچه نرم با سطح پرزدار است. پارچه فلانل قابلیت استفاده در تمام فصول را دارد. این نوع پارچه فاستونی با درصد قابل توجهی از پشم تولید می‌شود و حس راحتی و گرمای مناسبی در آب و هوای سرد ایجاد می‌کند، همچنین انواع پارچه‌های فلانل با توجه به وزنشان قابلیت استفاده در هر نوع آب و هوایی را دارا می‌باشند و به دلیل قابلیت تنفس پشم، پارچه فلانل حتی در آب و هوای گرم، نیز میتواند حس راحتی در مصرف کننده ایجاد کند. پارچه‌های سنگین‌تر در محدوده ۵۴۰ تا ۶۸۰ گرمی بسیار سنگین بوده و برای فصل زمستان مناسب می‌باشند، اما پارچه‌های محدوده متوسط (۳۴۰-۴۳۰ گرم) همچنین می‌توانند در ماه‌های تقریبا سرد پاییزی نیز پوشیده شوند. یک پارچه سبک وزن تابستانی، در محدوده ۲۵۰ تا ۳۲۰ گرمی قرار داشته و می‌تواند یک جایگزین عالی برای کت‌وشلوار کتان باشد.
پارچه فلانل با کالیته ۲۹۳۳ یکی از پارچه‌های پرطرفدار فاستونی شرکت ایران ناز اصفهان می‌باشد که در محدوده وزنی ۴۱۰ تا ۴۲۰ گرم با ۴۵ درصد پشم و ۵۵ درصد پلی‌استر با عرض معمول ۱۵۰ سانتی‌متر عرضه می‌شود.

فیلافیل
نوعی از پارچه‌های فاستونی که در عین سادگی با استفاده از دو رنگ متفاوت نخ به طور منظم در تار و پود، دارای افکت خاصی است. این نوع پارچه نیز می‌تواند با درصد ترکیب‌های متفاوت پشم و پلی‌استر و در رنگبندی کامل تولید شود. پارچه فیلافیل از جمله پارچه‌هایی است برای دوخت کت تک می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

مطرح
پارچه‌های طرح‌دار فاستونی مقدم در طرح و رنگ‌های مختلف تحت عنوان تعداد زیادی کالیته تولید می‌شوند. این پارچه‌ها می‌توانند با ترکیبات مختلفی از پشم، پلی‌استر و ویسکوز بنا به خواست مشتری تولید شوند. با توجه به وزن (۳۱۰-۳۳۰ گرم) این پارچه‌ها، بسیار مناسب دوخت کت‌و‌شلوارهای رسمی و مجلسی هستند.


پارچه‌های پالتوئی

پارچه‌های فاستونی اصطلاحا سنگین با بافت درشت برای تولید پالتو مورد استفاده قرار می‎گیرند. این نوع پارچه‌ها نیز در کالیته‌های مختلف با درصدهای مختلف پشم، پلی‌استر و اکریلیک قابل تولید می‌باشند.


پتوهای مسافرتی

از دیگر محصولات بافت فاستونی پتوهای مسافرتی هستند و با توجه به پایبندی این شرکت به تولید محصولات با کیفیت، پتوها از ویژگی‌هایی همچون مواد اولیه مرغوب، وزن مناسب و ثبات رنگی برخوردار هستند و در بیش از ۱۰ طرح و رنگ مختلف تولید و عرضه می‌شود.

سابقه طولاني مدت در خريد و فروش انواع فاستونی
ارائه کمترين قيمت بازار جهت مقايسه با ساير فروشگاهها و خريد شما
ارائه محصولات برند و کاملا اصلي
امکان خريد از طريق اينترنت و همچنين مراجعه حضوري به فروشگاه
فروش عمده جهت خريد توسط فروشگاه ها
روش هاي پرداخت آنلاين، کارت به کارت و حضوري
اعتماد:
بيش از هر عاملي اعتماد است که باعث وفاداري مشتريان به فروشنده ميشود. اين اعتماد ميتواند به هر دليلي باشد که در ادامه به آن مي پردازيم.
مشاوره تلفني قبل از خريد:
بسيار پيش آمده مشتريان ما قبل از خريد به يک مشاوره تلفني نياز پيدا کنند.
همکاران ما در قسمت فروش با توجه به تجربيات خود بهترين مشاوره را به مشتريان گرامي ارائه ميدهند.
گاهي اوقات اين مشاوره ها باعث تغيير نظر مشتري در خريد يک محصول ميشود که بعدها مشتري با تماسهاي خود ابراز رضايت و تشکر خود را به ما اعلام مي نمايد که اين امر باعث خوشحالي و دلگرمي ما در ادامه خدمتگذاري ميشود.
رساندن محصولات در موعد مقرر بدست مشتريان:
در خريد آنلاين، رساندن محصول بدست مشتريان در موعد مقرر يکي از دغدغه هاي مشتريان ما ميباشد.
اطمينان جهت دريافت محصول مورد نظر در ازاء پرداخت مبلغ محصول:
در فضاي مجازي و در زمانيکه با شنيدن انواع کلاه برداريهاي اينترنتي رقبت مشتريان در خريد اينترنتي کاهش مي بابد وظيفه ما و ديگر فروشگاه هاي معتبر اينترنتي اين است که بتوانيم با ارائه مدارک و مستندات قانوني اعتماد را در خريدار افزايش دهيم تا بتوانيم فرهنگ خريد اينترنتي را در جامعه افزايش دهيم..
ارائه گارانتي هاي معتبر و واقعي:
گارانتي معتبرترين مقوله در خريد يک محصول ميباشد. فروش محصولات بدون گارانتي و يا با گارانتي هاي غير معتبر مشکلات زيادي را در آينده بوجود مي آورد..
هنگامي که محصولات با گارانتي واقعي عرضه ميشوند فروشگاه متعهد ميشود تا هر گونه خدمات پس از فروش را که هم از لحاظ عرفي و انساني و هم از لحاظ شرعي واجب ميباشد را به مشتريان خود ارائه نمايد.
ما با افتخار به شما خريدار گرامي اعلام مي کنيم در سريعترين زمان ممکن محصولات را بدستتان مي رسانيم.
محصولات در شهر تهران در چند ساعت اوليه بعد از سفارش بدستتان خواهد رسيد و در شهرستانهاي نزديک نيز محصولات در کمتر از يک روز و در شهرستانهاي دور در کمتر از ?? ساعت بدستتان خواهد رسيد

ارسال اجناس به سراسر کشور،افغانستان ،تاجيکستان ،عراق ،ترکيه
مشاوره رايگان
ارسال کاتالوگ محصولات
گارانتي
خدمات پس از فروش
00989131130224
00989138976381
محمد نژاد
MR.NIMA MOHAMMAD NEZHAD
IRAN TEHRAN KHANI ABAADNO

نظر




ارسال نظر
جستجو




تماس با ما

09131130224 09130858100

دسته بندی




WhatsApp chat
Call Now Button مشاوره رایگان کارشناسان