پارچه فاستونی خرید و قیمت از کارخانه

خرید و قیمت پارچه فاستونی :جدیدترین

پارچه فاستونی

 

 

 

 

با به روز شدن نسل جوان دهه های 70 و 80 ،و خود کفایی صنعت پوشاک به خصوص در بخش کت و شلوار ،نیاز شدید به پارچه های فاستونی کشی ،فاستونی ساده و طرح دار با طرح های روز دنیا را برای شما عزیزان جمع آوری کردیم.

 

 

 

 

فاستونی-بیسکویتی
 
فاستونی بیسکویتی


پارچه‌های فاستونی به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارند، برای لباس‌های فرم مدارس و لباس‌های کار بسیار مناسب هستند. این پارچه‌ها معمولاً از مخلوطی از پلی استر و پنبه ساخته شده‌اند که باعث می‌شود آن‌ها بسیار مقاوم، ضد چروک، و ضدچروک باشند. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که پارچه‌های فاستونی مناسب برای لباس‌هایی باشند که نیاز به مراقبت و شست‌وشو مکرر دارند، مانند لباس‌های فرم مدارس و لباس‌های کار.

علاوه بر این، پارچه‌های فاستونی دارای پوششی مقاوم در برابر مایعات و لکه‌ها هستند که باعث می‌شود لباس‌هایی که از این پارچه‌ها ساخته شده‌اند، به مدت طولانی نگهداری شوند و در برابر آسیب‌های زیادی مقاومت نشان دهند. به علاوه، پارچه‌های فاستونی دارای جذب رطوبت خوبی هستند که از پوست رطوبت را دور می‌کند و احساس خشکی را برای افرادی که این نوع لباس‌ها را می‌پوشند، فراهم می‌کند.

به طور کلی، این ویژگی‌ها باعث می‌شود که پارچه‌های فاستونی برای لباس‌هایی که برای مدت طولانی باید پوشیده شوند و در شرایط کاری یا تحصیلی فعالیت دارند، انتخاب مناسبی باشند.

بهترین پارچه فاستونی بازار

قیمت پارچه فاستونی شلوار

خرید پارچه فاستونی کت و شلوار

پارچه فاستونی فرم مدارس

قیمت پارچه فاستونی کشی

 

پیمایش به بالا
WhatsApp chat
مشاوره رایگان و ثبت سفارش

جهت ثبت سفارش، استعلام قیمت و مشاوره رایگان تماس بگیرید:

۰۹۱۳۱۱۳۰۲۲۴   و   ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

مشاوره رایگان کارشناسان