09131130224

مشاوره رایگان
ایران اصفهان بازار بزرگ طبقه اول سرای پوستی

خرید پارچه فرم مدارس + نکات مهم در انتخاب پارچه

خرید پارچه فرم مدارس + نکات مهم در انتخاب پارچه

قیمت پارچه فرم مدارس 1403 :میانگین تیره و روشن

  • پرشیا متری 50000 تومان
  • کتان متری 210000 تومان
  • تنسل متری 130000 تومان
  • پارچه کجراه فدک متری 96000 تومان
  • تترون متری 47000 تومان
  • ترگال متری 86000 تومان
  • تنسل کس متری 125000 تومان
  • پارچه چهار خانه متری 95000 تومان
  • ویسکوز راه راه متری 67000 تومان

خرید پارچه فرم مدارس با توجه به تنوع نوع و رنج گسترده قیمت ها، شاید سخت به نظر برسد. ولی در این مجموعه قبل از خرید، نکات مهم در انتخاب پارچه را به شما گوشزد خواهیم کرد، ضمن این که بهترین پارچه مدارسی را با قیمت اسثنایی به فروش می رسانیم.

انتخاب و خرید پارچه فرم مدارس از اهمیت ویژه ای برخوردار است که کلیه واحدهای تولیدی می بایست این موضوع مهم را در نظر داشته باشند.

آیا شما هم به عنوان تولید کننده، با مراحل انتخاب جنس و رنگ پارچه جهت دوخت لباس مدرسه آشنایی کافی دارید؟

آیا می دانید پارچه فرم مدارس در بازار با چه قیمتی به فروش می رسد؟

آیا به عنوان یک شرکت تولید کننده لباس فرم، به دنبال باکیفیت ترین و در عین حال اقتصادی ترین پارچه هستید و می خواهید ساده ترین راهکار را برای خرید خود انتخاب نمایید؟

بهترین پارچه لباس مدارس 1403

می دانید که در انتخاب پارچه مناسب و استاندارد برای دوخت فرم مدارس، عوامل متعددی تاثیر گذارند. تولیدی هایی که به تازگی گام در عرصه دوخت لباس مدارس گذاشته اند، باید در وهله اول به نکات زیر توجه داشته باشند:

  1. شرایط جغرافیایی منطقه
  2. جنسیت دانش آموز
  3. مقطع تحصیلی

در نظر گرفتن کلیه این موارد در خرید پارچه فرم مدارس بصورت عمده، امری مهم است و می توان یک خرید هوشمندانه را تجربه کرد. به عنوان مثال برای مناطقی که سردسیر هستند، باید از پارچه هایی با وزن (گرماژ) و ضخامت بیشتر استفاده کرد.

همچنین برای شهرستان های گرمسیری، پارچه های نازک تر و‌ خنک تر بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند تا دانش آموز در طول سال تحصیلی دچار مشکل نشود.

سن و مقطع تحصیلی دانش آموزان نیز در انتخاب و سفارش عمده پارچه مدارس، می تواند بسیار مؤثر واقع گردد. یعنی زمانی که سفارش دوخت لباس فرم برای سنین پایین تر را گرفته اید، باید از پارچه هایی با ثبات رنگی بالا استفاده نمایید که بعد از هر بار شستشو، تغییر رنگ در لباس رخ ندهد.

همچنین برای دوخت لباس فرم مقطع پیش دبستانی و مهد کودک باید از پارچه های سبک تر و لطیف تر استفاده کرد. اما در حالت کلی کیفیت پارچه و دوام آن باید در هر شرایطی قابل قبول باشد.

پرمصرف ترین پارچه فرم مدارس

اگر به لباس های فرم مدارس دخترانه و پسرانه در مقاطع تحصیلی مختلف کمی دقت کرده باشید، متوجه خواهید شد که پارچه ترگال جزو پرطرفدارترین پارچه ها بدین منظور استفاده می شود.

همچنین اولین پیشنهاد فروشندگان پارچه به تولیدی های فرم مدرسه، پارچه ترگال است؛ قیمت مناسب و در دسترس بودن از نکات مثبت این پارچه به شمار می رود. ترگال ساده و کجراه با تنوع رنگی بالا، باعث ایجاد خلاقیت در طرح ها و مدل های لباس های فرم می شود.

الیاف به کار رفته در بافت پارچه های ترگال، ویسکوز و پلی استر هستند که نوع ساده این پارچه دارای گرماژ ٢۴٠ و ترگال کجراه با گرماژ ٢٨٠ به تولید می رسد. این نمونه پارچه، با توجه به الیاف و نوع بافت، از لطافت بالا، آهار مناسب و همینطور ثبات رنگی بالایی نیز برخوردار است.

از آنجایی که استفاده مداوم دانش آموزان از لباس فرم در طی سال تحصیلی و شستشوی مکرر آن، باعث افت کیفیت پارچه می گردد؛ ترگال با ویژگی هایی که ذکر شد بهترین پارچه مدارسی به حساب می آید.

از طرفی استفاده مداوم تمامی دانش آموزان از لباس فرم در هر مقطع تحصیلی، باعث می شود تا خاصیت ضد چروک و بدن نما نبودن پارچه ترگال نیز بسیار مورد توجه تولیدی ها قرار بگیرد.

باید گفت که قطب های صنعت نساجی داخل کشور، همان کارخانجات متعددی هستند که در اصفهان واقع شده اند. این تولید کننده ها انواع پارچه ترگال را با بالا ترین کیفیت و به صرفه ترین قیمت عرضه می نمایند.

پارچه فرم مدارسی ترگال
پارچه کجراه بیمارستانی

خرید پارچه فرم مدارس پسرانه و دخترانه

با توجه به وضعیت فعلی بازار عمده فروشان پارچه، یک فضای رقابتی در این حوزه به وجود آمده است. به دنبال آن گرفتن سفارش‌ دوخت پوشاک مدارس در این شرایط سختی هایی دارد.

پس می توان نتیجه گرفت که انتخاب و خرید پارچه لباس فرم مدارس بسیار حائز اهمیت بوده، بعد از آن هم کیفیت دوخت و طراحی لباس مورد بررسی قرار خواهد گرفت. بنابراین اولین و مهم ترین گام برای عرضه لباس فرم باکیفیت، خرید پارچه فرم مدارس از برترین کارخانجات نساجی تولید کننده است.

پارچه ای که بدین منظور خریداری می کنید، باید از لحاظ جنس و کیفیت به گونه ای انتخاب شود که نارضایتی مصرف کنندگان را به دنبال نداشته باشد. پارچه نباید با شستشوهای مداوم دچار رنگ پریدگی و افت کیفیت رنگ شود.

برخی از پارچه ها نیز بعد از مدتی استفاده از کیفیت بافتشان کاسته شده و به اصطلاح عامیانه دون دون یا گوله گوله می شوند، این موضوع مهم هم باید در زمان خرید حتماً بررسی گردد.

فروش مستقیم بهترین پارچه مدارسی

با توجه به نکاتی که در بخش های قبل ذکر شد و با در نظر گرفتن این موضوع که در خرید عمده پارچه دیگر فرصت آزمون و خطا نخواهیم داشت، بهترین راه حل برای خرید پارچه فرم مدارس، سفارش از کارخانه های نساجی مطرح و باتجربه است.

البته باید گفت که برای کاهش قیمت پارچه ترگال مدارس یا سایر پارچه های مناسب این کار مانند تترون، فاستونی و غیره، به سراغ شرکت های تولید کننده متفرقه نروید و چنین ریسکی را انجام ندهید.

این مرکز، بزرگترین و معتبرترین بازرگانی فروش و پخش تمامی پارچه های مناسب دوخت فرم مدارس محسوب می شود که انواع پارچه های باکیفیت را از بهترین کارخانجات نساجی کشور، بدون واسطه و مستقیم عرضه می کند.

در نظر گرفتن بهترین قیمت ها، تضمین کیفیت پارچه، مشاوره رایگان در امر انتخاب بهترین پارچه، ارائه جدیدترین محصولات، امکان خرید آنلاین و ارسال سفارشات عمده به تمامی شهرستان ها، از جمله ویژگی های بارز این مجموعه است.

نظر




ارسال نظر
جستجو




تماس با ما

09131130224 09130858100

دسته بندی




WhatsApp chat
Call Now Button مشاوره رایگان کارشناسان