09131130224

مشاوره رایگان
ایران اصفهان بازار بزرگ طبقه اول سرای پوستی

پارچه تترون مدارسی رنگی و سفید

پارچه تترون مدارسی رنگی و سفید

خرید پارچه تترون فیلور مدارسی رنگی و سفید

مشاوره و ارسال رایگان کاتالوگ 09130858100

پارچه تترون مدارسی فیلور کتان نخ پنبه عرض 90 با بهترین برند موجود در بازار، در این وب سایت به فروش می رسد. بزرگترین مرکز پخش عمده پارچه تترون فرم مدارس، از همین حالا بصورت غیر حضوری سفارش می پذیرد.

هر ساله با تمام شدن تابستان و نزدیک شدن به فصل بازگشایی مدارس، تمامی شرکت های تولیدی و مسئولین مدارس باید در مورد جنس پارچه مناسب لباس فرم، تصمیم گیری صحیحی داشته باشند.

قیمت پارچه تترون فیلور مدارسی طرح دار

در بین جنس ‌های مختلفی از انواع پارچه ها که در بازار موجود هستند، ممکن است در نگاه اول این تصمیم گیری مقداری دشوار به نظر برسد. اما با در نظر گرفتن برخی فاکتورهای کلیدی، می ‌توان به چند گزینه مناسب رسید و نهایتاً در بین آن‌ ها، بهترین مورد را انتخاب کرد.

اما سوال اینجاست که چگونه می ‌توان به استانداردی مشخص، جهت انتخاب پارچه مناسب برای دوخت فرم دانش آموزان دست پیدا کرد؟

در این مطلب قصد داریم ابتدا به معرفی پارچه تترون به عنوان پارچه ای با جنس مناسب این کار بپردازیم و سپس برای خرید پارچه تترون مدارسی ارزان شما را راهنمایی کنیم.

پارچه ‌های مناسب دوخت لباس فرم مدارس

در انتخاب بهترین و مناسب ترین پارچه جهت تهیه لباس فرم مدارس، باید به چند فاکتور اصلی توجه داشت:

  1. پایداری رنگ پارچه و قابلیت شستشوهای مکرر
  1. مقاومت در برابر سایش
  2. چروک نشدن
  3. نداشتن آبرفت
  4. تراکم بافت استاندارد و بدن نما نبودن
  5. قابلیت تنفس

گفتنی است که به صورت ایده ‌آل، تمامی این فاکتورها در یک جنس پارچه وجود نخواهد داشت اما ترکیب الیاف طبیعی مانند پنبه با مقادیر پلی ‌استر، می تواند انتظارات والدین و دانش ‌آموزان را از یک پارچه لباس فرم تا حدود زیادی برآورده ‌کند.

خرید اینترنتی پارچه تترون فیلور یزد بافت عرض 90

بر اساس فاکتورهای ذکر شده در بالا، با چند جنس مختلف پارچه در بازار روبرو هستیم که در ادامه به معرفی اجمالی آن ها می ‌پردازیم.

یکی از جنس ‌های سبک اما بادوام موجود، پارچه تترون است که در کنار کاربردهای وسیعی که دارد، یکی از بهترین گزینه ‌ها برای دوخت انواع لباس فرم مدارس محسوب می گردد.

این پارچه گرماژ ۱۹۰ دارد و به همین علت از کیفیت بالایی برخوردار است. همینطور در مراکز فروش عمده پارچه مدارسی در سه عرض مختلف ۹۰، ۱۵۰ و ۱۸۰ توزیع می شود تا بتوان برای دوخت انواع مقنعه، جلیقه، خرجکار، پیراهن پسرانه و … هم آن را مورد استفاده قرار داد.

از سایر پارچه های مصرفی در فرم مدارس و مراکز آموزشی می توان به پارچه ترگال، کجراه، فاستونی،پارچه پرشیا و غیره اشاره کرد.

بهترین پارچه تترون مدارس فیلور بزد

پارچه تترون یکی از پرطرفدار‌ترین پارچه ‌ها برای تهیه انواع لباس فرم مدارس به شمار می رود. تولیدی ها و طراحان یونیفرم، این پارچه را با توجه به نکات زیر برای تهیه پوشاک مدارس انتخاب کرده ‌اند:

  1. پارچه تترون تشکیل شده از پلی‌ استر ۱۰۰ درصد، به جهت قابلیت شستشو و عدم چروک ‌شدگی، مناسب به نظر می رسد؛ اما استفاده از آن به دلیل احتباس گرما اصلا ًتوصیه نمی ‌شود.
  2. پارچه تترون تشکیل شده از نایلون ۱۰۰ درصد، مانند پلی ‌استر سبک و مستحکم است. اما تنها زمانی که با الیاف طبیعی ترکیب شود می توان برای دوخت لباس فرم مدارس از آن استفاده کرد.
  3. پارچه تترون تشکیل شده از الیاف طبیعی ۱۰۰ درصد، بهترین نوع تترون از نظر سازگاری با پوست است؛ اما حجم زیادی از الیاف کتان، قابلیت شستشو و اتوکشی را بسیار محدود کرده و یک نکته منفی به حساب می آید.

باید گفت که بهترین پارچه تترون مدارسی که از ترکیب الیاف پنبه و پلی استر تولید می شود، دارای دوام و استحکام مورد نیاز برای لباس فرم است و دما را نیز به خوبی تبادل می کند.

پارچه تترون سیب
پارچه تترون سیب

شاید یکی دیگر از نکات منحصر به فرد این نوع تترون، مقاومت بالای آن در برابر مواد شوینده و شستشوهای مکرر باشد. همانطور که می دانید فرم دانش آموزان معمولاً به دفعات زیاد شسته می‌ شوند.

لذا نداشتن ثبات رنگی، می ‌تواند زیبایی و آراستگی لباس را پس از چند مرتبه شستشو از بین ببرد. اما پارچه تترون در این زمینه مقاومت خوبی دارد و شستشوی مکرر آسیبی به آن وارد نخواهد کرد.

از طرفی، لکه‌ هایی که بر روی تترون به وجود می آیند، به سادگی پاک شده و به این ترتیب برای از بین بردن آن ‌ها نیازی به استفاده از مواد شوینده قوی که به بافت پارچه آسیب می زنند، نیست.

از جمله برندهای فعال در زمینه تولید پارچه تترون می توان به سهند، بروجرد، عمید، درنا، کاشان، پارس، سوره، گلناز، کمند، ستاره سهیل، سیب، کاماش و گل پود اشاره نمود که بازار فروش پارچه تترون مدارسی ارزان را قبضه کرده اند.

خرید پارچه تترون مدارسی :مستقیم از کارخانه

تولیدی های البسه در کشور، از مظلوم ترین مشاغل به حساب می آیند که باید با حجمه انبوهی از پوشاک قاچاق و چینی در بازارهای رقابتی مبارزه کنند. باید گفت که بخش عمده ای از سود یک واحد تولیدی، وابسته به خرید مواد اولیه مثل پارچه است.

حال این سوال پیش می آید که با وجود واسطه های زیاد در بازار، چگونه می توان برای دوخت انواع لباس فرم به خصوص روپوش مدارس، پارچه تترون مدارسی ارزان قیمت را خریداری کرد؟

قیمت دست اول پارچه تترون، همان قیمت تولید در کارخانه نساجی است، اما چگونه می توان برای دست یابی به قیمت دست اول، خرید خود را به صورت مستقیم از کارخانه انجام داد؟

آیا تولیدی ها یا پارچه فروشی ها در شهرستان های کوچک و بزرگ، حتماً باید به کارخانجات تولیدی تترون مراجعه کرده و حضوری خرید خود را انجام دهند؟

آیا می توان با وب سایت های رسمی فروش کارخانه ارتباط گرفت و از آن ها خواست که سفارش طاقه ای یا عدلی پارچه تترون را به شهر محل زندگی ما ارسال کنند تا بدون صرف وقت و هزینه، محصول را با قیمت دست اول خرید کنیم؟

ما این مژده را به شما خریداران می دهیم که می توانید برای خرید مستقیم پارچه تترون از درب کارخانه، از طریق این مجموعه اقدام نمایید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت پارچه تترون مدارسی و نحوه سفارش آن به صورت عمده، همین حالا با مشاورین بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

ایا برای مانتو فرم اداری می توان از پارچه تترون استفاده کرد؟

یکی از پر مصرف ترین پارچه ها در فرم اداری پارچه تترون است ،فقط مشکل اینجا است که کش ندارد،از پارچه های فیونا ،پارچه مازراتی می توانید برای تولید فرم اداری استفاده کنید

نظر




    8 نظر


  • לא ניתן לקבוע מראש כמה עולה עיסוי
    בראש העין, זאת מאחר וכל עיסוי בראש העין מבוסס על
    טכניקה אחרת ואורכו משתנה. לא ניתן לקבוע מראש כמה עולה עיסוי בנתניה, זאת מאחר וכל עיסוי בנתניה מבוסס
    על טכניקה אחרת ואורכו משתנה.
    אם אתם מחפשים עיסוי מפנק במרכז או עיסוי מפנק בראש העין
    ללא ספק זה העיסוי בשבילכם. ישנם אנשים שמקבלים עיסויים למטרות פינוק וכייף
    בביתם ולפעמים מגיעים לדירה דיסקרטית בפתח-תקוה אך
    גם ישנם אנשים המבקשים לעבור עיסוי במרכז בעקבות כאב מסוים.
    התייעצות עם אנשי מקצוע: אם יש יצא לכם
    להסתייע בעבר באנשי מקצוע
    מתחומים מקבילים באזור, כמו למשל רפלקסולוגים, מעסים רפואיים ומטפלים אלטרנטיביים
    בשיטות שונות, תוכלו בהחלט לשאול אותם לגבי עיסוי ארוטי בראש העין
    ואם הם אכן מכירים מקום כזה,
    סביר להניח שזה יהיה מקום מקצועי שייתן
    לכם שירות טוב. מרגיע את הגוף: אם גם אתם כמו ישראלים רבים החיים באזור, מרגישים שהמתח ושגרת היומיום עולים על גדותיהם, עיסוי ארוטי בראש העין זה משהו שבהחלט יעזור
    להביא להקלה ולשחרור השרירים שנתפסו.

  • بازتاب: bonanza178
  • بازتاب: modesta coating
  • بازتاب: Casino Online
  • بازتاب: naga356
  • بازتاب: sex bao dam
ارسال نظر
جستجو




تماس با ما

09131130224 09130858100

دسته بندی




WhatsApp chat
Call Now Button مشاوره رایگان کارشناسان