09131130224

مشاوره رایگان
ایران اصفهان بازار بزرگ طبقه اول سرای پوستی

پارچه ترگال و کجراه نساجی تک : خرید عمده کارخانه

پارچه ترگال و کجراه نساجی تک : خرید عمده کارخانه

پارچه ترگال و کجراه نساجی تک : خرید عمده کارخانه


پارچه‌های ترگال و کجراه هر دو از نوع پارچه‌های پلی استر ویسکوز فلامنت هستند، اما دارای ویژگی‌ها و ساختارهای متفاوتی هستند.

  1. پارچه ترگال (tergal):
    • پارچه ترگال از نخ‌های ویسکوز فلامنت بافته می‌شود و معمولاً دارای الگوی ساده یا قطره دار است که به آن الگوی ترگال یا توییل می‌گویند.
    • این پارچه اغلب بافتی محکم و مقاوم دارد و برای تولید لباس‌های متنوعی از جمله فرم مدارس و شلوار، کت، پیراهن و اسکراب پزشکی استفاده می‌شود.
    • پارچه ترگال به دلیل بافت محکم و مقاومی که دارد، برای لباس‌های بیمارستانی و لباس‌هایی که نیاز به استحکام بالا دارند، مناسب است.
    • گرماژ پارچه ترگال 240 گرم است.
  2. پارچه کجراه (kajrah):
    • پارچه کجراه نیز از نخ‌های پلی استر ویسکوز در فلامنت بافته می‌شود، اما به صورت مورب و بافت کجراه تولید می‌شود و بافت آن معمولاً بافتی کجراه ضخیم و نامنظم است.
    • این پارچه اغلب غیرصاف است و معمولاً به صورت نخ 30 دو لا بافته می‌شود، بنابراین دارای یک ظاهر متمایل به نامتقارن بوده و از یکنواختی کمی برخوردار است.
    • پارچه کجراه اغلب با الگوها و رنگ‌های لباس کاری و صنعتی تولید می‌شود و از آن برای تولید لباس‌های لباس کار و فرم مدارس استفاده می‌شود.

بنابراین، اصلی‌ترین تفاوت بین این دو نوع پارچه در بافت، استحکام، ظاهر و مصارف آنها است.

پارچه ترگال و کجراه نساجی تک جزء با کیفیت ترین منسوجات حال حاضر بازار است، که این مجموعه امکان دسترسی به تنوع بالای محصولات این کارخانه را با قیمت مناسب به دلیل حذف کامل واسطه ها فراهم آورده است.

مشاوره رایگان: ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

تولیدات نساجی تک توانست در زمان کوتاه با یک مدیریت متفکرانه و ارائه منسوجاتباکیفیت، به یک برند قوی در حوزه پارچه ترگال ساده و ترگال کجراه تبدیل شود. ترگال تک اصفهان برای تولیدی هایی که در سفارش دوخت لباس فرم مدارس فعالیت می کنند یک نام کاملا آشناست و بسیاری بر کیفیت بافت و رنگ آن اشراف کامل دارند.

اما آیا می دانید با توجه به حضور واسطه ها و دلالان بازار پارچه، چگونه می توان کیفیت اصل و قیمت مناسبی از این پارچه را خریداری کرد؟ آیا در خرید عمده پارچه ترگال ساده و پارچه ترگال کجراه، تضمینی از نظر کیفیت وجود دارد؟ کدام یک از مراکز فروش پارچه ترگال در اصفهان، به شکل تضمین شده خرید این پارچه را سهل نموده اند؟

آیا با مصارف عمده انواع پارچه ترگال تک آشنایی دارید؟

پارچه های ترگال از پر مصرف ترین تولیدات نساجی کشور می باشد که بیشترین کاربرد آنان شامل موارد زیر می شود.

  1. دوخت انواع لباس مدارس
  2. دوخت لباس های کار
  3. مانتو و شلوار
  4. انواع لباس پرسنلی و پزشکی
  5. منسوجات خانگی و …

همان طور که می دانید مشخصات پارچه ترگال تک و رنگبندی متنوع آنان سبب شده است که مصارف آنان محدود به موارد نامبرده نباشد و در بسیاری از تولیدی های پوشاک و … از آنان بهره می گیرند.

در حال حاضر به دلیل رقابت بسیار بالایی که در بین کارخانجات تولید کننده وجود دارد با رعایت تمامی استانداردهای لازم پارچه‌ های ترگال تولید شده از لحاظ جنس و بافت و کیفیت رنگ در بالاترین سطح قرار گرفته اند؛ به همین جهت به راحتی می ‌توان از این پارچه ها در بخش ‌های مختلف صنایع نیز استفاده کرد.

از مهمترین موارد مصرف پارچه های ترگال می توان به کاربرد این پارچه در بخش‌ های مختلف بیمارستانی اشاره کرد، که به دلیل کیفیت بالای این پارچه ها از لحاظ نوع الیاف و رنگ مورد استفاده به راحتی می‌ توان این پارچه‌ها را مورد استفاده قرار داد و پس از هر بار شستشو توسط دستگاه اتوکلاو به شکل کاملاً بهداشتی استریل کرد.

آیا برای شما هم این سوال وجود دارد که چرا موارد استفاده و کاربرد پارچه های ترگال در بخش ‌های مختلف بیمارستانی بسیار زیاد است؟ یا اینکه چرا با قرار گیری در دستگاه های استریل کیفیت رنگ آن از بین نمی رود.

در پاسخ به این سوال باید گفت که در حال حاضر با پیشرفت های تکنولوژی و استفاده از شیوه های رنگرزی بسیار پیشرفته امکان تولید پارچه های ترگال با استفاده از سیستم رنگرزی ری اکتیو سبب شده تا این پارچه در بالاترین سطح کیفیت رنگرزی قرار بگیرد.

این کیفیت به نسبت پارچه هایی که به شکل رنگ مستقیم مورد رنگرزی قرار می ‌گیرند، بسیار بالاتر است. در شستشوهای مداوم رنگ آن از بین نمی رود حال آنکه پارچه ‌های رنگ مستقیم به دلیل یکدست نبودن مواد رنگی و سخت بودن مراحل رنگرزی ثبات رنگی بالایی ندارند و نمی توان از آنها در بخش های مختلف بیمارستانی استفاده کرد.

بیشترین موارد استفاده و کاربرد پارچه ترگال را می توان در رنگ سبز آن دانست، که برای تهیه تمامی ملزومات پارچه اتاق عمل کاربرد دارد و البته رنگ سفید نیز جزء پارچه هایی است که در جهت تولید لباس فرم پزشکان و پرستاران، ملحفه و برخی از کاو ها و پرده نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

آیا می دانید مشخصات پارچه ترگال تک چیست؟

پارچه های ترگال تک از الیاف پلی استر ویسکوز بافته شده اند و دررنگبندی های متنوع تکمیل و رنگرزی شده است. عرض پارچه های ترگال ۱۵۰ سانتی متر می باشد و طول هر طاقه ۴۰ متر است که بصورت عمده ای خرید و‌ فروش می گردد.
لازم به ذکر است که تولیدات تک از کیفیت و ثبات رنگ خوبی برخوردار است و به همین دلیل خریداران بسیاری را جذب خود کرده است.

این کارخانه با سیاست نرخ گزاری مناسب توانست سهم بالایی از فروش بازار را در دست گیرد. به نحوی که هر سال متراژ بالایی از پارچه های تک صرف دوخت انواع البسه مثل لباس کار و یونیفرم های مدرسه ای و … می شود.
کالیته ترگال و کجراه تک بیش از ٨٠ رنگ پر استفاده را شامل می شود، که شما به راحتی می توانید رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید.
شرکت نساجی تک با ارائه پارچه های ترگال و کجراه با طرح خال دار توانست سبک جدیدی از این پارچه را به بازار عرضه کند که بسیار در لباس های فرم مدارس به خصوص مهدکودک ها، خرج کار مانتو و پیراهن، سرویس آشپزخانه و سیسمونی نوزاد مصرف دارد.
در خرید پارچه ترگال و کجراه تک می توانید از عوامل کیفی مثل ثبات رنگ و پرز نگیری و … خیالی آسوده داشته باشید.

پارچه ترگال تک در 5 گروه قیمتی به فروش می رسد .نساجی تک اصفهان چهار محصول ترگال ،کجراه ،کتان ،فاستونی را در بازار عرضه می کند.نکته مهم در خرید این پارچه ها چک کردن کد رهگریری و لیبل پارچه می باشد.

نساجی کاماش همیار شما

قیمت پارچه ترگال فرم مدارس نساجی تک

با توجه به اینکه ترگال تک یکی از انتخاب های اغلب تولیدی های لباس فرم مدارس به شمار می آید، بی شک اطلاع از آخرین قیمت این پارچه اهمیت زیادی دارد. قیمت پارچه ترگال فرم مدارس با توجه به فاکتورهای زیادی، متغیر بوده است. از جمله این فاکتورها می توان به کیفیت پارچه، عرض و گرماژ پارچه، رنگ پارچه و همچنین میزان حجم خریداری شده اشاره کرد. در ادامه نحوه سفارش خرید پارچه ترگال فرم مدارس هم می تواند در قیمت نهایی این پارچه نقش فزاینده ای را دارا باشد.

با توجه به اینکه برخی از واسطه ها در بازار فروش پارچه، تنها به فکر منفعت خود بوده، بی شک اجازه خرید پارچه فرم مدارس نساجی تک را با قیمت واقعی نمی دهند. این شما خریداران هستی که بایستی با شناخت مراکز معتبر فروش، خریدی آگاهانه و مطمئن را تجربه نمایید. نمایندگی پارچه ترگال تک در اصفهان، این امکان را برای شما فراهم کرده تا خرید بدون واسطه از این پارچه را به انجام برسانید.

مهمترین نکات در هنگام خرید عمده پارچه ترگال تک

افراد زیادی تمایل دارند که پارچه ترگال را  باکیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری کنند، تا ضمن یک خرید خوب سود قابل ملاحظه ‌ای را از ارائه محصولات تولید شده با این پارچه ها به دست آورند.

در حال حاضر تنوع بالای پارچه های ترگال از لحاظ نوع ویژگی و کارخانجات تولید کننده سبب می‌ شود تا خریداران در بازارهای عرضه و فروش دچار سردرگمی شوند.

در صورتی که به تازگی قصد خرید عمده پارچه ترگال را دارید و اطلاعات کافی و درستی در این حوزه ندارید، توصیه می ‌کنیم که از افراد ماهر و با تجربه در این حوزه کمک بگیرید؛ زیرا تنوع بالای این پارچه ها ممکن است شما را دچار اشتباه کرده و خریدهای نامناسبی انجام دهید.

در صورتی که یک پارچه را بدون توجه به نوع کاربری و یا دوخت انواع لباس تهیه کنید ممکن است از لحاظ مالی خسارت ‌های زیادی برای خود به وجود آورید.

در این بخش قصد داریم به مهمترین نکات در هنگام خرید عمده پارچه ترگال اشاره کنیم تا با توجه به این نکات بتوانید بهترین خریدها را مطابق ضرورت های خود انجام دهید.

  • قبل از اقدام به خرید پارچه ترگال حتماً مشخص نمایید که این پارچه را برای چه نوع لباسی قرار است تهیه کنید.
  • مشخص کردن شرایط آب و هوایی که قرار است این البسه در آن عرضه شود، نیز جز عوامل تاثیرگذار در انتخاب ضخامت و گرماژ این پارچه می باشد.
  • مشخص کردن طرح و رنگ محصول نهایی نیز از عوامل بسیار مهم و موثر در خرید است.
  • در هنگام خرید حتما از فروشندگان در مورد میزان الیاف به کار برده شده در این پارچه ها و ضخامت و گرماژ آن اطلاعات لازم را به دست آورید.
  • با توجه به نحوه کاربری این پارچه ها را با میزان الیاف های مناسب انتخاب کنید.

تا اینجا تمامی نکاتی که ذکر شد اشاره مستقیم به ویژگی ها و مشخصات فنی پارچه های ترگال دارد؛ اما نکته مهم دیگری نیز وجود دارد که با انتخاب درست آن می توانید خریدهای مقرون به صرفه و با اطمینان را انجام دهید.

انتخاب مراکز عرضه و فروش این پارچه ها نقش تاثیرگذاری در تهیه کیفیت بالا و قیمت مناسب پارچه ترگال ایفا می ‌کند.

در صورتی که قصد خرید عمده را دارید می توانید از طریق کارخانجات به شکل مستقیم خرید خود را انجام دهید و یا اینکه با انتخاب مراکز مستقیم و بدون واسطه که به عنوان یک رابط بین مصرف کننده و خریدار عمل می‌ کنند پارچه مورد نظر خود را بخرید.

مناسب ترین قیمت فروش پارچه ترگال و کجراه نساجی تک

دربین کارخانجات متعددی که در زمینه تولید پارچه های ترگال در حال فعالیت هستند، کارخانه تک یکی از بهترین ها است که در این حوزه به طور گسترده فعالیت دارد.

برای این که بتوانید مناسب ترین قیمت فروش پارچه ترگال و کجراه تک را تهیه کنید بهتر است از طریق مراکز معتبر ارائه دهنده این منسوجات اقدام نمایید.

این مجموعه به عنوان یکی از بهترین مراکزی است که پارچه ترگال و کجراه نساجی تک را با قیمت مناسب ارائه می دهد؛ زیرا به شکل مستقیم با کارخانه تک در ارتباط بوده و تمامی منسوجات خود را بدون حضور واسطه ها تهیه می کند. قیمت پارچه ترگال درجه یک عرضه شده در این نمایندگی فروش، همان قیمت رقابتی و کاملا مقرون به صرفه برای تمامی تولیدی های مصرف کننده از این پارچه بوده است.

در این میان باید گفت که قیمت پارچه کجراه تک به سبب گرماژ بیشتر، ضخامت بالاتر و دوام خوب، کمی بیشتر از پارچه ترگال ساده تک در بازار عرضه می گردد. در حال حاضر بسیاری از تولیدی های لباس کار، خواهان خرید عمده پارچه کجراه نساجی تک هستند.

قیمت پارچه ترگال تک
قیمت پارچه ترگال تک

‏ نساجی تک در شهر اصفهان واقع شده است و امکان رفتن و خرید مستقیم از درب کارخانه برای همه مشتریان وجود ندارد؛ پس این مجموعه با راه اندازی سایت آنلاین امکان خرید برای همه مشتریان در اقصی نقاط کشور را به وجود آورده است.

تنوع بالای پارچه ترگال از لحاظ نوع رنگ، ضخامت و همچنین نوع الیاف به کار رفته در آن بسیار زیاد است، کارشناسان این مجموعه با ارائه راهنمایی های لازم به خریداران کمک می کنند تا در بین این تنوع بالا مناسب ترین پارچه را مطابق نیاز خود تهیه کنند.

پس با انتخاب این مجموعه مزایای زیادی از جمله امکان ثبت سفارش و خرید به صورت آنلاین و حضوری، استفاده از مشاوران به صورت کاملاً رایگان، دسترسی به تنوع بالای پارچه و مهمتر از همه بهره مند شدن از قیمت های کاملاً اقتصادی برای خریدار وجود دارد. شما می توانید قیمت پارچه ترگال سفید؛ مشکی و غیره را همراه با قیمت پارچه ترگال متری از طریق کارشناسان مجموعه ما، به راحتی استعلام کنید.


قیمت پارچه ترگال تک
قيمت پارچه ترگال در اصفهان
کالیته پارچه ترگال تک شیراز
پارچه ترگال تک اصفهان
خرید پارچه ترگال تک گیلان
فروش عمده پارچه ترگال در اصفهان

نظر




ارسال نظر
جستجو




تماس با ما

09131130224 09130858100

دسته بندی




WhatsApp chat
Call Now Button مشاوره رایگان کارشناسان