09131130224

مشاوره رایگان
ایران اصفهان بازار بزرگ طبقه اول سرای پوستی

چرا از پارچه فاستونی کش سابله یا ساتن استفاده کنیم؟

چرا از پارچه  فاستونی کش سابله یا ساتن استفاده کنیم؟

چرا از پارچه فاستونی کش سابله یا ساتن استفاده کنیم؟

چرا از پارچه فاستونی کش سابله یا ساتن استفاده کنیم؟پارچه سابله کش را از کجا تهیه کنم؟ساتن کش چیست؟پارچه فاستونی میله ایی چیست؟پارچه های فاستونی کشور اولین بار از کشور ترکیه وارد ایران شدند ،ترک ها با سلیقه عالی و کپی از اروپا ،پارچه ساتن کش را تولید کردند،این پارچه با کیفیت در شلوار زنانه مجلسی استفاده می شد،اما در حال حاضر کارخانه ایران ناز آقا ارشاد و نساجی بافتین ،اقای گلابدار ،توانسته اند این محصول را در ایران نولید کنند ،و مانع از خروج ارز از کشور بشوند.این پارچه ها مناسب برا یکت و سلوار مردانه می باشند ،برای خرید با ما تماس بگیرید 09131130224

وزن کت و شلوار و انتخاب پارچه


از این روزها روش ها ، مکان ها و افراد زیادی برای خرید کت و شلوار وجود دارد. آنچه شما به دنبال آن می گردید موردی مناسب ، هوشمندانه و متناسب با فرم بدن شما است. اما چه عواملی کلیدی است که باید مراقب آنها باشید و چه چیزی یک لباس عالی را ایجاد می کند؟

سابله و ساتن 440 گرم با عرض 160 می باشند

در این مجموعه کوچک ، ما قصد داریم همه آنچه را که باید درباره خرید کت و شلوار بدانید ، از پارچه و انتخاب رنگ گرفته تا ژاکت و شلوار ، خراب کنیم. این می تواند یک میدان مین باشد و کسانی که فکر می کنند کت و شلوار فقط یک کت و شلوار است ، لازم نیست بیشتر بخوانند.

برای من کت و شلوار مانند زره پوش است. این لباس شما برای نبرد است – یا هنگام ورود به محیط کار خود ، یا یک رویداد اجتماعی. یک رقابت طبیعی بین ما مردان و مجموعه های رسمی پوشاک وجود دارد. به هر حال ، مردم به یک لباس خوب احترام می گذارند: صحنه را تنظیم می کند و در ایجاد یک برداشت اول قوی ، فاصله می گیرد.

با تولید سابه کش و ساتن کش که جوان پسند هست ،فاستونی پیرمردی ها دارند باز نشست می شوند

اغلب اوقات ، سبک این است که چگونه ما چیزی را بپوشیم ، برخلاف آنچه ما می پوشیم. با این حال ، با کت و شلوار ، آنچه ما می پوشیم در واقع نقش محوری در نحوه پوشیدن آن دارد. داشتن یک دست کت و شلوار ساخته شده از پارچه ای با کیفیت واقعاً می تواند به “نحوه” پوشیدن و ظاهر آن کمک کند.با کمک فاستونی میله ای و کش و… توانسته ایم تمام افراد را راضی نگه داریم

چرا نساجی ایران ناز و نساجی بافتین؟

خرید کت و شلوار می تواند یکی از استرس آورترین تجربه های خرید باشد. اگرچه ممکن است طراحی روی آویز عالی به نظر برسد ، اما گاهی اوقات درست نیست. شاید طول آن خیلی طولانی یا خیلی کوتاه باشد ، شاید پارچه آن راحت نباشد یا اینکه رنگها فقط مورد علاقه شما نباشند. به دست آوردن چنین کت و شلوار کاملاً رویایی ممکن است گاهی کاملاً دور از دسترس به نظر برسد – به همین دلیل طراحی و ساخت کت و شلوار شخصی شما ممکن است گزینه مناسبی باشد. شما کنترل کاملی بر روی پارچه ، رنگ ، مدل و متناسب بودن کت و شلوار دارید ، پس چرا آن را یکی از مواردی که بخاطر بسپارید نمی کنید؟چرا نساجی ایران ناز و نساجی بافتین؟رنگ انتخابی ،انتخاب متراژ طاقه ها و….

ChatGPT
پارچه فاستونی سابله (به انگلیسی: Faston® Fabric) یک نوع پارچه فناورانه است که توسط شرکت سابله (SABIC) تولید می‌شود. شرکت سابله یک شرکت بزرگ شیمیایی و پتروشیمیایی است که در تولید مواد پلاستیکی، پلیمرها و مواد شیمیایی پیشرفته فعالیت دارد.

پارچه فاستونی سابله به عنوان یک مواد فناورانه جدید به بازار عرضه شده است و ویژگی‌های منحصر به فردی دارد. این پارچه به عنوان یک جایگزین برای پارچه‌های سنتی با توانایی‌هایی بیشتر به بازار عرضه شده است. به طور کلی، ویژگی‌هایی که به این پارچه نسبت داده می‌شود عبارتند از:

مقاومت بالا: پارچه فاستونی سابله به دلیل استفاده از مواد پلاستیکی پیشرفته، مقاومت بیشتری در برابر ضربه، خراش و فشار دارد.

سبکی: این پارچه به دلیل وزن سبک و ساختار خاص خود، مناسب برای استفاده در مواردی است که وزن مهم است مانند لباس‌های ورزشی و تجهیزات حمل و نقل.

استحکام مکانیکی: این پارچه می‌تواند از نظر استحکام مکانیکی به راحتی با پارچه‌های سنتی رقابت کند.

مقاومت به آب و رطوبت: پارچه فاستونی سابله به دلیل خواص پلاستیکی خود، مقاوم به آب و رطوبت است.

امکانات پرداخت سفارشی: این پارچه به راحتی قابلیت تغییر و تنظیم ویژگی‌های مختلف مانند رنگ، الگو و ضخامت را دارد.

از کاربردهای ممکن برای پارچه فاستونی سابله می‌توان به لباس‌های ورزشی، تجهیزات حمل و نقل، تجهیزات صنعتی و غیره اشاره کرد. لازم به ذکر است که اطلاعات منحصر به فرد در مورد این محصول ممکن است پس از تاریخ دانش من در سپتامبر 2021 تغییر کرده باشد.

پارچه فاستونی سابله کش
پارچه فاستونی سابله کش

پارچه فاستونی سابله مناسب چه فصلی است
قیمت پارچه فاستونی سابله مانتویی
پارچه فاستونی سابله برای چی خوبه


نظر




جستجو




تماس با ما

09131130224 09130858100

دسته بندی




WhatsApp chat
Call Now Button مشاوره رایگان کارشناسان